søndag 31. juli 2011

Ut på vift

Nå drar jeg avgårde til Gøteborg noen dager :) Takk til alle som kom med gode tips tidligere - jeg skal nok greie å fylle dagene med mye fint!


(Foto: Dick Gillberg/goteborg.com)

PS, Hvis noen trenger noe fint å lese i mellomtiden, syns jeg dere skal lese Are Kalvøs liste "Ting vi liker med dette samfunnet". Det var mye som fikk meg til å smile og nikke gjenkjennende der, og tidvis komme med små lattergrynt :)

Og hvis dere vil ha noe som ikke er fullt så hyggelig å lese, men vel så viktig, anbefaler jeg å følge med på bloggen til Gunnar Tjomlid. Han skriver om aktuelle saker og kommer med viktige argumenter på en særdeles god måte. Stiller meg helt bak hans synspunkter og poenger i forbindelse med den siste ukas debatter.

Håper dere får en fin uke, fine lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)