lørdag 16. juli 2011

Alt var penere før..



..men jeg må innrømme at selv om elektroniske dingser også var penere før, står de fleste litt tilbake for slike ting av nyere dato. Derfor har jeg byttet ut de gamle, pene høyttalerne med noen nyere og bedre. Åh, det er så deilig å endelig ha god lyd i stua! Og ikke minst å ha fått inn CD-spiller. Jeg har savnet å sette på CDer i stua, og nyter det nye anlegget. Dvs, anlegget er ikke nytt, men det har stått på hobbyrommet. Der har jeg nå fått inn et mindre og dårligere anlegg, men som fungerer helt fint til sitt bruk :)



Det gamle skapet som stort sett fungerer som fotograferingsbakgrunn for Majakjoler, er full av CDer (og noen få DVDer som ikke får plass i de andre skapene med DVDer).


Nå ønsker jeg meg flere CDer. Jeg har kjøpt noen de senere årene også, men flesteparten er fra siste halvdel av 90-tallet, og et par år over på 2000-tallet. Heldigvis hørte jeg på mye bra musikk på 90-tallet og, selv om det er noen lyssky innslag i samlingen ;)


Platespilleren er også koblet til det nye anlegget, men jeg får veldig veldig svak lyd fra den. Merkelig. Må finne ut av det der..


Det ble også litt forandringer på bildeveggen bak, mens jeg var i gang. Jeg syns den også var penere før, med færre bilder, men så er det det at jeg vil ha inn flere bilder da. Mulig det må en ny omorganisering til..

2 kommentarer:

  1. syns nesten du må dele et par lyssky innslag fra cd-samlinga di med oss nå ;)

    SvarSlett
  2. hei!
    ville bare si tusen takk for rask levering av det gule iphone etuiet :D jeg er storfornøyd, det var helt perfekt :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)