fredag 1. juli 2011

Møøøø

Når man får vite at det er satt ut kuer nede ved Østensjøvannet for første gang siden 50-tallet, må man jo selvfølgelig ned for å titte på dem! Lokale kyr! De er der for å tygge ned gresset nede ved vannet.

Jeg lover.. det er en ku eller okse bak alt buskaset der..


Norstrand Blad fikk et noe bedre bilde enn jeg, må jeg innrømme:


Men fuglene var som alltid meget villige til å bli fotografert.. Se, en dunete fuglebaby!


..jeg og, selvsagt! Supersommerlig og blid i varmen :)



Vi tittet også litt på flotte Østensjø gård.


Og på veien hjem var det motbakker.. Sånn er det når man bor på Oppsal!

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt en herlig dag "på landet" i byen!

    Nyt helgen Ü

    SvarSlett
  2. Strengt tatt er det du har tatt bilde av ei kvige :)
    Herlig at de bruker den enkleste og mest miljøvennlige metoden å opprettholde kulturlandskap på!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! Jeg er oppvokst med kyr og sauer på alle kanter, og det er jeg så glad for!

    SvarSlett
  4. Jeg har fått sett kuene veldig godt - men da hadde jeg ikke med kamera... Virker som de er presseskye for de to gangene jeg har hatt med kamera har jeg sett omtrent det samme som du ha rfanget med ditt kamera:-)

    Diva

    SvarSlett
  5. Hihi! Og du, de sandalene dine var fantastisk fine<3

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)