tirsdag 19. juli 2011

Ny dag, nye kjoler

Intensiv produksjon av både Majakjoler og Idakjoler nå! Flere nye Majakjoler er på plass i Sting & Ting-butikken, og ennå tre nye Idakjoler (etter helt eget mønster) i ca samme modell som de forrige har kommet til verden.

Jeg har lurt på om disse kjolene er litt FOR bra for selvtilliten min.. Jeg er så himla fornøyd! Mulig noen må jekke meg ned et par hakk.. :p

Kule striper:






Fargerik og mønstret:


Og en i det nyyydelige blå stoffet som satte i gang hele kjoleproduksjonen. Jeg ELSKER blåfargen. Selve høydepunktet.


Denne fikk en annen løsning i livet, med belte innsydd i sidene. Fungerer perfekt, og gjør at kjolen er superbehagelig å ha på seg (strikk i livet kan ofte bli ubehagelig).



Jeg fikk mange fine tips til Gøteborg-turen i begynnelsen av august, og har bestemt meg for flere stoffbutikker jeg må innom. Drømmen er å finne billig jerseystoff i økologisk bomull med veldig stilig trykk, som kan bli til flere slike kjoler. Hva er oddsen for det tror dere? Vi krysser fingrene!

5 kommentarer:

  1. Fantastiske kjoler Ida :) Du er bare så flink og effektiv :)

    SvarSlett
  2. For en stor-produksjon! Jeg hadde brukt ukesvis på noe sånt. Og sikkert ikke fått til like fine kjoler!

    Mvh Rockefår

    SvarSlett
  3. Du er superdyktig!!
    Flotte kjoler du lager :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er så imponert, og så har du laget mønsteret selv? Det kunne du selge altså. Men tror muligens kjolene blir litt trange rundt livet mitt ;)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så utrolig mye fint du lager!:) Syr du på bestilling? Skulle gjerne hatt en tøyveske til å ha skolebøker/pc ol i...

    http://idaogmuskatt.blogspot.com/2009_10_01_archive.html

    syntes denne var veldig tøff:)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)