tirsdag 12. juli 2011

Enda en!

Takk for alt skrytet jeg fikk på de forrige kjolene jeg sydde! :) Og nå har jeg jammen meg sydd enda en kjole før den blå jeg egentlig hadde i tankene da jeg satte i gang med denne kjolemodellen. Denne gangen med større hals (jeg elsker sånne store, løse halser) og litt bredere mansjetter - men ellers gjort på samme måte. Knallfornøyd med denne kjolemodellen altså! Så fornøyd at det KAN hende jeg muligens vil selge noen også (men i så fall kun i Ida-størrelser).



Detaljer på svarte kjoler er litt vanskelig å få tydelig på bilder, men jeg kan love dere at kjolen er mye finere i virkeligheten ;) For øvrig samme stoff som sirkelskjørtet jeg sydde og lagde DIY på i vinter.


Langermede kjoler har jeg hatt veldig manko på, og er noe jeg har savnet om vinteren. Nå har jeg endelig gode forutsetninger for en bra kjolehøst og -vinter. Men det kan hende jeg må sy noen kortermede også, mens jeg er i gang :)

4 kommentarer:

  1. Herlige kjoler! Jeg har stadig tanker om å sy kjole jeg også, HVOR har du kjøpt mønsteret???

    SvarSlett
  2. Takk! Mønsteret har jeg laget selv :)

    SvarSlett
  3. Flott kjole. Sydde mye klær før men det er noen år siden.Du er dyktig. Ha en god natt

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)