mandag 11. juli 2011

Langt fra kjøttfri mandag

Denne mandagen ble det visst ikke noen kjøttfri mandag på meg. Men jeg lover å ta en kjøttfri middag en annen dag i løpet av uken! Har falafler i fryseren, som jeg tenkte å ta en dag :)

I dag har jeg i stedet disket opp med en skikkelig bursdagsmiddag. Jeg laget min absolutte favorittrett - Beef Wellington, som bursdags"barnet" og de andre også var veldig fornøyd med.




Og til dessert ble det fruktsalat, jordbær og krem. Godt!


Jeg har blogget om Beef Wellington før, så for de som vil se oppskriften i det forrige blogginnlegget, trykk her!

2 kommentarer:

  1. Kjøttfri dessert i det minste :D

    SvarSlett
  2. Nam nam da! Ser såååå godt ut! Og jeg som slanker meg denne uken etter Floridaturen!!!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)