torsdag 14. juli 2011

Fine ting på sybordet i dag

Etter en tid med lite sying og enda mindre oppdatering av Sting & Ting-butikken, kan jeg nå love en del nye Majakjoler i dagene fremover. Mange fine stoffer ligger klare på sybordet, og jeg er i et fint driv! Om noen har spesielle ønsker om størrelser, fargekombinasjoner etc, lønner det seg å komme med dem nå ;) - (Og det går absolutt an å komme med ønsker og forslag uten å binde seg til å kjøpe noe, altså!)


Jeg har dessuten satt i gang med å lage mønster på større barnekjoler (4-6 år og 7-8 år), men det tar nok enda noen uker før de er klare. I mellomtiden blir det mange fine Majakjoler i str. 1-2 år og 2-4 år å finne i butikken min!

4 kommentarer:

  1. De kjolene er så flotte! Synd jeg enda ikke har noen barn å kjøpe til =(

    SvarSlett
  2. Hei:) Hvis du kan sende meg adressen din på post(æt)gunvor.no skal du få klovneskjorte i posten:) Jippi!!

    SvarSlett
  3. Overaller!!! du kan fks kalle de Vilhelmbukser ;)

    SvarSlett
  4. oi, den brune der så fantastisk ut! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)