fredag 29. juli 2011

Dagens

Av naturlige årsaker har det vært stille på bloggen min (og mange andre blogger) den siste uka. Jeg har flere ganger satt meg ned for å skrive. Det har føltes meningsløst å skrive om hverdagsfjas som jeg vanligvis skriver om, og det har vært for vanskelig å skrive om det som har skjedd, reaksjoner og tanker rundt det. Men det er vel på tide å komme i gang igjen, og vi skal tross alt ikke kimse av hverdagsfjasets betydning :)

Det får bli en "dagens outfit" i dag - med bare legger for kanskje tredje gang denne sommeren.. De tynneste sommerkjolene har stort sett fått henge uberørt.


Vintage kjole fra Etsy, noen år gamle sandaler fra Bianco.

På sybordet ligger for øvrig en skikkelig "frøkenkjole" nå, som jeg håper jeg kan få gjort ferdig og vist frem i løpet av de nærmeste dagene. Tror den blir kjempetøff!

Ønsker dere en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)