fredag 22. juli 2011

Tverrsnitt av CD-samlinga

Da jeg skrev litt om CD-samlingen min for en uke siden, og nevnte all 90-talls-musikken, samt de få lyssky innslagene der, fikk jeg en kommentar på at burde dele disse lyssky innslagene med dere. Ok! Nå har jeg tatt en real sortering i CD-samlinga, og tenkte å dele et lite utvalg. Dette er på langt nær alle CDene mine, men et representativt tverrsnitt. Ha i bakhodet at det aller meste er kjøpt på slutten av 90-tallet, og at jeg er et 1984-barn - men som heldigvis fikk god musikksmak ganske tidlig ;)


Vi begynner med den typiske 90-talls-musikken som "alle" hørte på:

Dette var nok det jeg hørte mest på:

Og så litt hardere saker:

En del metall:

Noe opera og klassisk:

Fin, rolig jazz:

Gamle klassikere:

Litt ukategoriserbar musikk:

Og til slutt de mer lyssky CDene, som det er ganske pinlig å eie. Heldigvis er ikke den aller pinligste her - montro om jeg har kastet den? Da slipper jeg fortelle om den ;)

3 kommentarer:

  1. Trodde ikke det fantes noen med like eklektisk musikk-smak som meg :D

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, jeg har litt problemer med å svare kort hvis noen spør meg "hva slags musikk hører du på?" :p

    SvarSlett
  3. Jeg sier bare "rap". Dels for at det er sant at jeg hører på det i blant, dels for at de da aldri spørr meg om musikk igjen ;D

    -sundby (google kontoen funket ikke av ukjent årsak)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)