fredag 8. juli 2011

Ett foto i timen!

På onsdag gjennomførte jeg omsider fotoutfordringen "ett foto i timen". Det var en godt over gjennomsnittlig aktiv dag, og det var ikke hele tiden like lett å huske på bilder. Men her kommer det!

07:25. Dagen startet med oppvåkning 07:25, på hytta på Hvaler.


08:24. Etterfulgt av frokost på verdens fineste service, Mon Amie fra Rörstrand.


09:50. Og så enda en frokost, for da kom de to kajakpadlerne tilbake fra morgentur.


10:53. Kledd for tur! (Men genseren ble for varm, og forsvant fort.)


11:48. Finfin tur langs kyststien.


12:21. Furuer. (Denne timen hadde jeg egentlig tenkt til å ta bilde et annet sted, som jeg glemte, så det ble et litt døvt bilde i stedet.)


13:38. Lunsj.


14:27. Tur innom Galleri Vik.


15:37. Kort stopp i veikanten ved Svanekil for å kjøpe Hvalerdyrkede, usprøytede og kjempegode poteter og squash. Jeg elsker denne lille selvbetjente salgsboden, og handler alltid der når jeg er på Hvaler.


17:13. Laksemiddag på hytta.


19:03. Etter middag satte vi kursen hjemover. På veien stoppet vi på Jordbærbua i Råde, der jeg kjøpte neper, gulrøtter og en kasse med jordbær. (Jeg burde selvfølgelig tatt et finere bilde inne i den bugnende salgsboden, men på dette tidspunktet var jeg så sliten at jeg heller ville kasta hele kameraet pokkerivold.)


19:48. I bilen på vei hjem.


20:41. Vel hjemme måtte hele kassa med jordbær renses og fryses.


..og under en time etter dette siste bildet ble tatt, lå jeg og sov! Det var min onsdag :)

1 kommentar:

  1. Morsomt, kanskje jeg også skal prøve meg på en sånn en ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)