mandag 4. juli 2011

Kjøttfri mandag - misjonering

Jeg har dessverre ingen ny og spennende oppskrift å by på denne mandagen. Til gjengjeld har jeg bidratt til at to ekstra personer har spist kjøttfritt i dag ;) Jeg lagde den kjempegode suppen med kikerter og kokosmelk, som selvfølgelig ble godt mottatt. Ved siden av hadde vi salat. Jeg tror forresten dette ble et lavkarbomåltid også, om noen skulle bry seg om det :)



I morgen på denne tiden er jeg på hytta på Hvaler, og kommer nok ikke til å blogge på noen dager. Snakkes igjen senere i uka!

1 kommentar:

  1. Hei

    Tenkte jeg skulle sende deg en mail ang. fotoapparat trekket. Vil gjerne kjøpe et ja. Gjerne i litt jentete retrostoffer eller/og bruntoner.
    Silje

    silje.merethe@gmail.com

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)