lørdag 9. juli 2011

Rosa vannliljer

Etter fallitterklæringen om serviettbretting for litt siden, kommenterte flere at "jammen det er jo så lett, og det er mange instruksjonsvidoer på nettet." JAVELDA, så fikk jeg vel lære meg å brette servietter jeg og. Valget falt på en nydelig serviettvannlilje, som faktisk er ganske enkel å brette. Instruksjonsvideoen jeg brukte finner du ved å trykke her.


Heretter får middagsgjestene mine hver sin vannlilje - og kanskje noen ekstraservietter gjør seg som bordpynt? :)

5 kommentarer:

  1. De ble jo veldig søte!
    Ønsker deg en hyggelig lørdag :-)
    Klem Mona

    SvarSlett
  2. De ble veldig fine. Ha en flott helg

    SvarSlett
  3. Oooh! Jeg lærte meg å brette noe lignende på Atte Katte Noa (barnetv) på det glade åttitall, men disse var MYE finere! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nyervervet ferdighet! Disse var da mistenkelig like som de jeg brukte til dåpen til babyen? ;-) http://hobbyholly.wordpress.com/2011/01/19/bordpynt-til-dap/

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)