søndag 9. januar 2011

Fine folk og Kindle-etui

Så mange fine kommentarer jeg fikk til det forrige innlegget mitt! Jeg blir helt rørt over hvor mye positiv tilbakemelding jeg får - både om bloggen, ting jeg syr og at jeg valgte å dele teksten om sykdomssituasjonen min. Jeg skriver jo for det meste om småting i hverdagen, og deler vanligvis ikke så mye personlig info, så det var ikke helt lett å skrive en såpass lang og personlig tekst. Men det var fint å få det ut!

Mange gode cyber-klemmer, store smil og tusener av takk til dere alle sammen! :)



I dag har det vært Kindle-etui som har stått på planen. Jeg fikk en forespørsel fra Kristin om jeg kunne sy etui til den nye fine Kindelen hennes, i samme stil som iPad-etuiene mine. I dag gikk jeg i gang, og kom frem til et veldig søtt og fint lite etui, om jeg får si det selv! :p





Jeg måtte ta et bilde av det sammen med telefonen min også, så dere skulle se hvor lite og søtt det er!



Etuiet er i konvolutt-stil, med et lag platevatt som skal beskytte lesebrettet, og strikkhempe som festes over stofftrekt knapp.



Det er ikke umulig at det kommer noen sånne til epla-butikken min etterhvert også, men først vil jeg gjerne at Kristin skal teste det ut litt, og eventuelt komme med endringsforslag. Det er rart med det, at selv om en har nøyaktige mål å gå etter, er det ikke helt lett å vite hvordan det fungerer i praksis før man har prøvd (og jeg har ikke noe lesebrett å teste med).

5 kommentarer:

  1. For et flott Kindle-etui! Jeg håper du kommer til å legge ut sånne Epla-butikken din, for om ikke altfor lenge flytter det inn en Kindle her også - og selv om jeg har kjøpt etui til den, skal du ikke se bort fra at jeg gjerne vil ha et Sting&Ting-etui også. ;)

    SvarSlett
  2. sv: Lykke til :D

    Så utrolig fin Muskatt er!

    SvarSlett
  3. Jeg vet en som trenger sånt etui for å matche et prikkete skjørt ;)

    SvarSlett
  4. Shamini: det kommer nok ganske sikkert! Ellers er det jo mulig å spesialbestille et også :)

    mjuuugly: takk! :)

    im: hihi :)

    SvarSlett
  5. Så pent! Kanskje jeg skal koste på meg et slikt et på min Kindle som nå altfor lenge har gått i det samme gamle skinnetuiet...

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)