torsdag 20. januar 2011

Ny dings og nytt etui

Hurra! Etter at det har stått på ønskelista i flere år, har jeg endelig fått meg GPS til bilen! :D Det skal bli så godt å kjøre uten stresset med å finne riktig vei, konsultasjoner med kartboka, frustrasjonen når det er uventede omkjøringer, enveisgater etc. Den vet også hvilken fartsgrense det er der jeg kjører, og regner ut ca-tid for ankomst, så jeg slipper å stresse med å lure på det. Og stressing har virkelig vært et problem for meg når jeg kjører til steder jeg ikke vet hvor er. Jeg får lett hodepine, svetter, blir utrolig sliten og utmattet, og kan fort bjeffe litt til den jeg eventuelt kjører sammen med. Det skal rett og slett bli så utrolig godt å kjøre med GPS!! :)

Og den fine nye GPSen måtte selvfølgelig få et skreddersydd etui!



Stoffvalget falt til slutt på det eneste jeg har kjøpt nytt det siste - et håndvevd fairtradesertifisert stoff i økologisk bomull fra Lin & Papir. Knappen er selvfølgelig en av Ridleys knalltøffe håndlagde ugleknapper.



9 kommentarer:

  1. Du hadde jo ugleknapp jo! :D Superfint etui, og nå har Kindlen min kommet - så da trenger jeg et etui til den. Are you up for it? Jeg vil gjerne ha et som passer til bare Kindle (uten det andre etuiet) - og gir deg 100% frie tøyler.

    SvarSlett
  2. Skal bli! Likte du stoffet og knappen jeg brukte til GPS-etuiet? Jeg ble veldig begeistra for resultatet av dette, og lager gjerne et makent til Kindelen din.

    SvarSlett
  3. Så kul knapp! Så ikke at det var en ugle, trodde det var en mann med sjegg og munn! Haha :-D

    SvarSlett
  4. Hihihi, det kan vel være hva øyet som ser vil ha det til å være :) Selv tenker jeg ofte på det som pingviner, ikke ugler :p

    SvarSlett
  5. Ja, absolutt! Kindle blir nok veldig glad for et sånt flott hus, enten det nå er pingvin eller ugle.. ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med en GPS! Blir sikkert noen roligere bilturer på deg fremover nå! ;) Den knappen på etuiet var helt fantastisk kul!

    Bli gjerne med på min give away! :) http://enrosafugl.blogspot.com/2011/01/another-give-away.html
    Håper du blir med!! :)

    SvarSlett
  7. Så fint det var!
    Vittig, eg ser også ein gammal mann med skjegg i den knappen. Trur det må vere tråden mellom dei to hola som gjør det, det ser ut som ein munn.

    SvarSlett
  8. finfint etui, håper du får litt mer glede igjen av å kjøre og pittelitt enklere hverdag framover nå :)

    SvarSlett
  9. uff, eg må kjøpe meg GPS sjølv. vert heilt stressa som du når eg skal finne fram til ein ny plass!!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)