søndag 2. januar 2011

2 x første



Denne søte Majakjolen i brunt bomullsstoff med hvite epler, ble både årets første Majakjole og den første på ny symaskin!



Stoffet fikk jeg med meg fra pappa, i bytte mot et nyere, mindre slitt og kjedeligere dynetrekk. Det har pleid å ligge på senga mi der, men er nå pensjonert som dynetrekk, og får nytt liv etter en omgang med symaskina :)



Kjolen er deilig og myk, og kan kombineres med mange farger - jeg synes i alle fall brunt er veldig fint og anvendelig. Jeg har også sydd på en lomme med hjerteknapp, og strikkhemper over hjerteknapper som holder kjolen på plass.



Kjolen er i str. 1-2 år, og ligger for salg for 300kr i epla-butikken min.

1 kommentar:

  1. hei hei!
    For en fin blogg du har! Har "oppdaget" den via en side om sy-blogger. ER nygegynner og skal prøve meg på noen syprosjekter...
    gleder meg til å hente inspirasjon fra deg og følge deg videre!
    Isabelle

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)