fredag 13. mai 2011

Sting&Ting-nyhet!

Denne uka har jeg hatt det moro med enda et medlem i uglefamilien; uglenøkkelringer! Det er litt av en pirkejobb med de små uglene, men de er kjempemorsomme å sy :) Et stort pluss er dessuten at jeg får brukt masse restestoff!


Etter litt prøving og feiling, kom jeg frem til to ulike modeller. Fikk ikke bestemt meg for hvilken av dem jeg likte best, så jeg lagde flere av begge. Den ene er litt rund i siden, mens den andre er helt rett. Ellers er de like. Som hempe har jeg stort sett brukt ubrukte skolisser fra den nedlagte Viking-fabrikken i Askim.

Sånn ser mitt eget nøkkelknippe ut nå:


Uglene ligger for salg i nettbutikken, til 100kr stk. Trykk her for å komme til uglene. Håper de faller i smak!

10 kommentarer:

  1. Åh, de var kjempesøte!! Jeg likte den "innsvingte" best :-)
    Flott måte å bruke små rester på da!!
    Jeg bare "måtte" ha den grønne i nettbutikken din :-)

    SvarSlett
  2. Karl-Martin Skontorp13. mai 2011 kl. 19:43:00 CEST

    Dekorativt. Men hva med å sensurere selve nøklene litt bedre? Smal sak å slipe nye nøkler basert på bilder som dette :-)

    SvarSlett
  3. Mona: Takk for handelen! :)

    Karl-Martin: oi, er det sant? Det hadde overhode ikke falt meg inn.. Får vel sladde bildene litt da, og ta bilder på en litt annen måte neste gang.

    SvarSlett
  4. Karl-Martin Skontorp13. mai 2011 kl. 20:02:00 CEST

    Se f.eks.: http://www.jacobsschool.ucsd.edu/news/news_releases/release.sfe?id=791

    SvarSlett
  5. Jøss.. Det skal mye mindre til enn jeg trodde, ja. Nøklene jeg har brukt på alle produktbildene er heldigvis til dører som ikke finnes lenger. Men det av mitt eget nøkkelknippe er jo i aller hyeste grad i bruk.. Redigert litt på det nå. Takk for at du sa fra! :)

    SvarSlett
  6. Hei du! Kjempesøte ugler :)

    Leste litt lengre ned her om Muskatt og kom inn på linken om sykdommen din...Jeg har vært hjemme i et år nå pga ?? Siden legen ?? er det vell diagnosen blitt til kronisk utmattelse...

    Jeg har det litt sånn med ungene som du har det med Muskatt...det er når jeg er mest sliten at de slår seg vrang ;) Jeg er ikke allergisk mot de og kan heller ikke sette de bort, og jobber med å finne strategier for å fikse morsrollen oppi det hele...

    Jeg er sååå glad for at jeg har oppdaget blogging. Det er virkelig en døråpner til verden for meg nå. Kan tusle rundt i pysjen, sitte på datan, lage ting, gjøre ingenting og det er helt greit nå. Nå som jeg har innsett at det ER slik...

    Ønsker deg mange gode dager...Fredagsklæm Siw

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne kjøpe en liten ugle av deg, men fordi jeg jo bor i England så lar ikke epla meg registrere adressen min der. Det er ugle med ID 220173 jeg er interessert i, er det noen måte vi kan ordne dette?

    :-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)