torsdag 19. mai 2011

Hjertesukk..

Sukk og akk og triste saker. I dag skal jeg kjøre Muskatt avgårde til Hanne nede i sentrum. Jeg går rundt og knipser enorme mengder bilder av ham, og koser og duller med ham så jeg blir helt rød og hoven i ansiktet og innsauset med kattehår..

Måtte prøve å ta noen selvutløserbilder av ham og meg også. Han så litt fornærmet ut da jeg kom og forstyrret ham i godkroken..




Kanskje blir han borte lenge, kanskje bare litt, kanskje for alltid.. Uansett er det trist, og jeg er spent på hvordan det kommer til å gå.

8 kommentarer:

  1. Jeg skjønner godt at du synes det er trist, man blir jo så glad i og så knyttet til kjæledyrene. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Huff ja, men han får det nok kjempefint og du får litt allergifri. Men tomt blir det nok en stund. Lykke til med flyttingen til deg og Muskatt.

    SvarSlett
  3. Åh. Men husk at gode venner varer for alltid <3

    SvarSlett
  4. Fine bilder! De beste ønsker, har selv katt og vet hvor knyttet man kan bli..

    SvarSlett
  5. Fikk helt tårer i øynene av ditt innlegg. Men håper det går bra med flytting og deg som allergifri :)

    SvarSlett
  6. Åååå, ja det er jo kjempetrist når kosedyret må bort i kort eller lang tid!!
    Utrolig søte bilder av dere to sammen, hehe :D Ting ordner seg nok på den ene eller andre måten!

    Klem fra mæi :D

    SvarSlett
  7. Hei! Så fin blogg du har! Her kommer jeg snart tilbake:) Nå skal jeg dykke ned i etikettene dine
    Klem Christine

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)