lørdag 28. mai 2011

Hanne og Muskatt

Alt tyder på at Muskatt har det veldig bra hos Hanne og Øyvind - her i en i hjertlig omfavnelse med Hanne...


Det nydelige bildet jeg har stjålet fra bloggen til Hanne. Sjekk også ut flyttetipsene, med masse Muskattbilder!

Jeg venner meg sakte men sikkert til et kattefritt hjem. Det var veldig trist de første dagene, og det er fortsatt et stort tomrom etter ham, men jeg har nok innsett at jeg ikke bør ha katt. Utmattelse og allergi er ikke å spøke med. Men når det er sagt, er ingen endelige avgjørelser om omplassering tatt, og vi ser an situasjonen. For min del vil jeg gjerne utsette noen endelig avgjørelse så lenge som mulig, og prøver for det meste å fortrenge det. Og så lenge Muskatt har det bra der han er nå, er jeg ganske blid og fornøyd :)

1 kommentar:

  1. Utrolig morsomme flyttetips og bilder av Muskatt!! Skjønner det er trist nå med en gang, kanskje det blir lettere etterhvert :) Men man mister jo noen man er glad i, så er ikke så rart du føler det sånn :)

    Klem :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)