onsdag 4. mai 2011

Audrey må vike

Som sikkert de fleste av dere har lagt merke til, får kjøkkenet mitt stadig nye tilskudd, etter uttallige loppemarkedturer. Det blir fullere og fullere, og jeg har måttet omorganisere mange ganger for å få plass til alt..



Nå har puslespillbildet av Audrey Hepburn måttet vike plass, og blitt erstattet av en sprinkelhylle i fire etasjer - også den fra loppemarked (selvfølgelig!).



Jeg er veldig fornøyd med resultatet, både på estetisk og praktisk plan :) Nå har jeg plass til enda litt mer kjøkkenting fra loppemarked! ;)


6 kommentarer:

  1. For en flott hylle!! En slik ønsker jeg meg også!! Ble en flott erstatning det der :-)

    SvarSlett
  2. Fy søren så mye lekkert du har! Jeg rett og slett elsker erik Kold (eller lignende) boksen! :D

    SvarSlett
  3. Så masse fine ting du har! Er det meste av kopper, krus og bokser osv. fra loppemarked? Jeg syns forresten at resultatet ble veldig bra, på en måte litt roligere/mer samlet enn da bildet hang der - selv om bildet er fint det også :-)

    SvarSlett
  4. Takk for kjøkkenkomplimenter! :)

    Ida: det er nesten bare ting fra loppemarked der. Så er det et par ting som er arvet etter mormor og morfar, og et par ting etter bestemor og bestefar :)
    (kjøkkenmaskina og kaffemaskina er kjøpt nye da :p)

    SvarSlett
  5. Å så fint det ble ;) Skulle gjerne hatt en lignende hylle selv. Eller den gule koppen

    SvarSlett
  6. Jeg slenger inn et tips om Grefsen Frivelighetssentral som både har loppis i helga men også langåpent på onsdager fremover. Der fant jeg mine beste loppefunn i fjor! Utrolig hyggelig sted, ryddig og inntekt til en god sak. Tenkte på deg når jeg så bildet av stoffhyllene her: http://home.online.no/~fri-gre/gjenbruk.htm

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)