torsdag 26. mai 2011

Bøler seniorsenter!

Makan til flaks at jeg skulle slumpe til å kjøre til Bøler i går. Der hadde Bøler seniorsenter utsalg på masse gamle ting, stort sett ting fra dødsbo som har hopet seg opp de siste årene.

Det var posesalg med 50kr posen. Det ble tre poser på meg, og dette var innholdet:

Mange fine stoffer:




Dette skal bli kjole til meg:


To kåper. En grå og rosa av nyere dato, som sitter som et skudd. En eldre gråblå nydelig trenchcoat i dansk design, som dessverre er litt stor. Men ikke større enn at jeg kan bruke den, tror jeg.


Litt tilbehør:


Jeg elsker håndtaket på den lille brune skinnveska!


Det var så mange fine sko der, men de fleste var for store. Disse var imidlertid i min størrelse:


Noen fine hekladuker:


Litt kjøkkengreier:



Og fire friske forkler:


Ikke verst, eller hva? Så får det heller være at jeg ikke fikk gjort noe av det andre jeg skulle på Bøler. Dette var viktigere! :p

5 kommentarer:

  1. Heldig du har vært!

    Du får kikke innom siden min og se hva du synes ;) Ble litt ivrig i dag så intervjuet er allerede publisert (pleier vanligvis å vente til kl.12)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Så heldig du har vært som fant så mye! Også det fine Emalox-fatet da. Jeg digger den blåfargen!

    SvarSlett
  3. Å fytti fytti fytti!! Jeg vil være med neste gang!! Heldige du ;) Siw, ReVinyl

    SvarSlett
  4. Frk.Fjong: det ser veldig bra ut! Jeg blogger om det i morgen :)

    Siw: Ja, håper det blir en neste gang! :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint og morsomt du fant!!! Må si du hadde flaks som bare datt over dette da!!!

    Ha en super helg :)

    Klem :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)