lørdag 14. mai 2011

Dagens lopper

Det er godt loppemarkedsesongen er på hell nå... Nå er jeg SLITEN! Det tar virkelig på å dra avgårde på flere loppemarkeder hver helg. For ikke å snakke om all jobben med vasking og fiksing av loppetingene etterpå. Det er godt det er loppemarked bare i to ganske korte perioder i året. I hele loppesesongen orker jeg nesten ikkeno resten av uka, og må bare hvile ut etter og lade opp til loppemarkeder. Jeg våkner opp og føler meg helt mørbanket, og det blir mindre sying og mer sofa. Men jeg syns det er verdt det, og jeg biter tenna sammen og tropper opp på loppemarked etter loppemarked.. :)

I dag var det Kløfta og Åsenhagen som stod på programmet, og dette er fangsten:


Jeg fant en del fine småduker, og noen få større stoff. Ingen ekstrem-fangst, men jeg er fornøyd.


En fin, liten og gammel kasse med småflasker det har vært whiskey i. Hva jeg skal med det, sier dere? Har ikke den fjerneste anelse. Men den var jo så fin :p



Fine bokser til kjøkkenet:


Og et tørkle med seglbåter:


Jeg kommer til å savne å ta bilder av Muskatt.. Det gjelder å knipse løs nå mens jeg ennå har ham her!

9 kommentarer:

  1. Ha ha... herlig bilde av Muskatt med stilig skjerf. Skjønner at det blir tungt å vinke farvel til ham selvom han skal få muligheten til å bli en ekte bykatt.

    Likte veldig godt smørblomst skåla, er den til smør montro?

    SvarSlett
  2. Den er til smør, ja! Og det er det jeg skal bruke den til. Den jeg har smør i nå er litt for lav, men denne her tror jeg blir super :)

    SvarSlett
  3. Veldig fine flasker, og nydelig katt!

    SvarSlett
  4. Hei, i dag fant jeg bloggen din, så fin den er, legger meg til som følger hos deg jeg, for her var det jo så mye fint å se. Jeg er også rimelig retrostoff frelst, ha en fin helg videre, klem Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  5. Dette så ut som en fin fangst! Jeg likte spesielt godt det stoffet som ligger øverst i den blå haugen.

    Jeg så deg faktisk på Åsenhagen i dag. Familien Høytrykk satt som vanlig og spiste pølse, og akkurat jeg hadde tatt motet til meg for å rope "Hei, Ida!" forsvant du rundt et hjørne... Deretter så jeg deg ikke noe mer.

    SvarSlett
  6. Velkommen skal du være, Wilhelmine :)

    Høytrykk: så ergelig at jeg forsvant da! Det var sikkert da jeg gikk rundt og leita etter mamma.. Hadde glemt telefonen i går, og ble gående og vime rundt og lete etter mamma en god stund etter jeg var ferdigloppet. Jaja, kanskje vi treffes på et annet loppemarked? :)

    SvarSlett
  7. Finfine ting :)
    Hadde jeg ikke vært i utdrikkingslag på Hvaler i går hadde jeg besøkt akkurat de to stedene du var på loppemarked, hehe..

    SvarSlett
  8. Utrolig fin den lille whiskykassa, da!! den skal du bare ha bare for å ha den, vet du : )

    SvarSlett
  9. skal Muskatt flytte fra deg? Har ikke jeg fått med meg, men det er lenge siden jeg har vært innom bloggen din da. de er hærlige å ta bilder av ja! Muskatt er så pen atte!
    Vi har også en pen pus, som snart skal forlate oss...men det er pga alder og sykdom desverre-de evige jaktmarker blir neste stopp. sannsynligvis snart, iallefall før sommeren er over. Men vi koser oss med alle dager vi får. De er jo så utrolig flotte vesen disse kattene!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)