lørdag 2. april 2011

Uglene tar over

Nå er dere vel kanskje lei av uglene mine snart...? Men det er ikke jeg! :p

Jeg har sydd enda en uglevariant; trekk til vannkokeren! Den er jo overhode ikke noe pen der den står. Flere ganger har jeg ergret meg over den, og vurdert å gå tilbake til å koke vann i kjele.



Men så er det jo så innmari enkelt og praktisk med vannkoker da.. Så nå har den også fått et ugletrekk :p



Kaffemaskinen er jo ikke sånn kjempepen den heller, men den er tross alt penere enn vannkokeren, og jeg bruker den mye oftere. Den får altså stå der som den er. Pat-koppen fikk jeg forresten på loppemarked for en femmer. Den er fra 1984 - akkurat som meg :)



Den splitter nye og flotte kjøkkenmaskina mi skal også få seg et trekk snart! Men det spørs om ikke det blir et helt vanlig, uglefritt trekk. Blir vel litt for stor og bred til ugletrekk? Jeg tenkte å lage et helt enkelt et, i samme stoff som forhenget under. Uansett kan dere være sikre på å få se mer til den maskina fremover!

PS, hvis noen skulle være interessert i tekannevarmer med ugle, presskannevarmer, vannkokerskjuler eller noe annet i den duren, kan jeg godt sy spesialbestilling på det. (Blir i så fall samme pris som ugleputene.) Men i utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å legge det ut på Epla.

Ha en flott helg, alle sammen! Jeg skal faktisk ikke på loppemarked i dag, men i morgen blir det en liten tur - og neste helg braker det løs med drøssevis av loppemarkeder. En fin oversikt over registrerte loppemarkeder finner du ved å trykke her.

3 kommentarer:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)