lørdag 30. april 2011

Loppefri

I dag har jeg en loppefridag, selv om det er mange fine loppemarkeder denne helgen. Etter en tur i Operaen på en ballett i går kveld (Wild Flowers av Kylián - kjempefint!), tillater ikke kroppen min annet enn hviledag i dag.. Men det får være greit. Prioriteringer, prioriteringer... :) I morgen bærer det av sted på helgens ene loppemarked for min del - og det går jo an å håpe på full uttelling allikevel! Jeg krysser i alle fall fingrene.



Dagens gjøremål har så langt vært å pensjonere yndlings-cardiganen min.. Triste greier, men den var så slitt at den omtrent falt fra hverandre. Knappene er selvfølgelig sprettet av, og skal bli til vage minner om cardiganen som ugleøyne tror jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)