onsdag 6. april 2011

Todelt Kardemomme

Nå har jeg overført løsningen fra Bambikjolene til Kardemomme by også. Dere er jo helt ville etter Kardemomme by, og kjøper på løpende bånd - så Kardemommestoffene mine synger på siste verset. Men det har blitt dårlig stoffutnyttelse når jeg har sydd av disse stoffene, for at jeg har skullet få fine motivutvalg - så jeg har mye store rester.

Todelte kjoler er en super måte å bruke opp disse restene, og jeg syns nesten de blir finere også! Den første todelte Kardemommekjolen er med Tobias i tårnet og pølsemakerbutikken:



Klikk på bildet for å komme til kjolen på Epla.

PS, jeg fant TO Sting & Ting-lapper som hadde gjemt seg unna, men nå tror jeg det er helt tomt.. Nye er imidlertid bestilt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)