søndag 3. april 2011

Husebylopper

Det ble en liten loppetur til Huseby i dag, men uten den helt store fangsten. Jeg fant noen få fine stoffer, en stor (og groskitten) emaljekopp og en søt stettskål i pressglass. Skålen ble nok dagens funn!



Den brune emaljekoppen tror jeg skal bli blomsterpotte. Det gule stoffet med hvite prikker, blir nok kjempefint til todelte Majakjoler!



20kr for skålen, 10kr for koppen og 110kr for stoffhaugen.



Muskatt elsker alt han kan krype oppi, så han ble godt fornøyd med posen fangsten kom i..

3 kommentarer:

  1. En fin fangst! Loppemarkeder er en fryd, og den obligatoriske vaffelpausen ( eller sjokoladekakestykke på serviett) er så koselig. Det har blitt en stund siden jeg var på loppemarked sist, men jeg elsker å gå på dem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gode funn. Du er vel klar over siden www.loppemarked.info......

    SvarSlett
  3. Sånn er min Zelma også..posene og eskene er absolutt best!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)