torsdag 14. april 2011

Jippi!

En haug med nye merkelapper dumpa ned i postkassa mi i går! Da blir det en del nye ting i butikken i løpet av en ukes tid.



Som dere ser ble det alternativ nr. 3 fra blogginnlegget med merkelappfunderinger. Takk for mange gode innspill på det innlegget - veldig fint å få inn litt tanker fra andre steder enn mitt eget hode :)



Fargene rød, grå og beige har jeg hatt fra før, og vært veldig fornøyd med. Den lilla var et impulskjøp, og jeg er litt usikker på om jeg skal greie å bruke dem opp.. Var veldig knæsj! Men de kan sikkert bli stilige der de passer inn :p



Det er stadig vekk noen som lurer på hvor jeg bestiller merkelapper, og til de kan jeg trygt anbefale minanamnband.se. Jeg er veldig fornøyd med både merkelappene og servicen derfra.

3 kommentarer:

  1. Fine merkelapper som kommer til å passe utmerket på de fine tingene du lager!

    Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  2. Flotte merkelapper. Er i ferd med å gå tom eg og, så lurar litt på om eg skal bestille igjen eller finne nokre andre lappar.

    SvarSlett
  3. Anbefaler å bestille merkelapper på scannex.dk, de er myye billigere og mye finere. Minanamnband er aaltfor dyrt. Du burde tatt med i reportarsjen hvor mange lapper du kjøpte, og hva du betalte for alt inkludert porto. God påske! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)