onsdag 13. april 2011

Skillevegg på lavbudsjett

Balkongskillevegger er dyrt og plundrete. En egenlaget tekstilsskillevegg, derimot, er billig, fin og praktisk - og når man bor i blokk med balkonger tett innpå hverandre slik jeg gjør, helt nødvendig.

Tror jeg har blogget om skilleveggen min før, men jeg kan ikke finne igjen innlegget, og tenkte en reprise uansett kan være greit nå når balkongsesongen er gryende.



Jeg har laget skilleveggen av to kosteskaft fra Europris, og rester av en IKEA-gardin. Kosteskaftene har jeg malt hvite, og festet til balkongrekkverket. Stoffbiten er klippet og sydd i riktig størrelse, med snøring i hver ende, og knytt fast til koseskaftene. Enklere blir det ikke - og etter å ha testet ut denne løsningen i et par år, kan jeg forsikre at den fungerer til full tilfredshet.

2 kommentarer:

  1. Åååå, lengter etter sommeren. Det siste bildet ditt gav meg skikkelig sommerfølelse! Kjempefint forheng :) Og for en utsikt du har da!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)