mandag 18. april 2011

Kamerawrapping

Når jeg skal ha med meg det store speilreflekskameraet, liker jeg at det tar minst mulig plass, og vil helst slippe å ha med ekstra veske. Med denne innpakningen, går kameraet lett oppi veska, og det er enkelt å ta opp:







Kløverstoffet er et putetrekk fra loppemarked forrige helg, det rosa fóret har tidligere vært et skjørt, og i midten er det et lag platevatt for beskyttelse. I hvert hjørne har jeg festa borrelås for lukking.



Jeg elsker kombinasjonen av brunt, rosa og grønt!

PS, jeg har feilberegnet litt på kjøtt jeg har tatt ut av fryseren, og må droppe Meat Free Monday i dag - hvis ikke måtte jeg kasta en del kjøtt, og da forsvinner jo hele poenget med MFM. Tror det blir en Meat Free Wednesday med Jamie Olivers curry i stedet.

3 kommentarer:

  1. smart, en slik en skulle jeg også hatt!

    SvarSlett
  2. å en sånn skal jeg lage så fort symaskinen er på plass igjen!

    SvarSlett
  3. Kjempesmart, jo! Jeg tuller inn kameraet i t-skjorter og lignende, og det er ikke særlig praktisk.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)