mandag 11. april 2011

Meat Free Monday - Pasta på slump

Dagens kjøttfrie middag ble en relativt uspennende, men god pastarett. Etter helgens loppemarkeder, er jeg rett og slett for utslitt til å gå på butikken eller finne på noe spennende mat.. Da ble det å koke litt pasta (økologisk fullkornspasta), og blande den med litt opphakkede tomater, hvitløk, spinat og krydder. Og selvfølgelig revet parmesan på toppen :)



Etter middag spaserte et av de sikreste vårtegnene forbi her: Oppsal Janitsjar. Ikke at jeg var i tvil om at våren er kommet altså, men det er ekstra koselig når korpsene begynner å øve. VÅR!! ♥

2 kommentarer:

  1. Har hoppa på Meatfreemonday jeg også, i hvertfall i dag, spørs om samboeren godtar det neste uke...

    I dag ble det gryterett av potet, gulrot, hvite bønner og tomatsaus (og en himla stor mengde chilli), må se gjennom dine menyer for inspirasjon neste gang!

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en god middag og minna meg på at jeg er tom for parmasan.

    Jeg koste meg også med korpsmusikken utenfor her i dag:-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)