onsdag 13. oktober 2010

Gynge!

Gynge!
Gynge!
Gynge til slaraffenland!
Hvem kommer der?
Der kommer herr Karaffelmann.
Han
skal gi oss saft og vann!

Gynge!
Gynge!
Gynge til sluruffenlund!
Hvem kommer der?
Der kommer frøken Bollerund.
Hun
skal gi oss boller, hun!

- André Bjerke



I dag har jeg kjøpt en brukt Stokke gyngestol til 50 kr! Jeg syns den er knalltøff, og veldig god å sitte i. Lurer på om jeg skal bytte den ut med kontorstolenhobbyrommet. Og så er jeg usikker på om jeg kan ta av trekket og vaske det, eller om den skal få nytt trekk. Hva tror dere?

5 kommentarer:

  1. Wow, fantastisk kupp!

    Jeg er litt usikker på om den er så ergonomisk riktig til sitte lenge ved PC/sybord hvor kroppen heller framover. Jeg har ikke sett den stolmodellen før, ei heller noe lignende i gruppen gode kontorstoler. Den ser derimot veldig god ut som en lese/TV stol.

    Selv skulle jeg gjerne ha hatt denne stolen:
    http://notatbokami.blogspot.com/2009/06/fin-ergonomisk-stol.html

    SvarSlett
  2. Så fin! 50 kr...wow fantastisk pris :) Grattis

    SvarSlett
  3. Jeg stemmer for nytt trekk, synes det er så moro å se forvandlingene du får til.

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for å beholde trekket. Elsker fargen på den!

    SvarSlett
  5. Det var et supert kupp!!
    Tror jeg og ønsker meg en sånn en :-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)