mandag 22. mars 2010

Ny gammel kontorstol

I dag har jeg gjort meg ferdig med et splitter nytt trekk til den gamle konstorstolen, som har vært flittig brukt siden 1989. Vanligvis holder man kanskje ikke så mye styr på akkurat når stoler er kjøpt og tatt i bruk, men jeg har noen gamle bilder av meg som 5/6-åring som setter sammen stolen. Jeg skrur og banker med liv og lyst og får den til å bli til en stol. Etter det, har både mamma og jeg brukt den som kontorstol, og en gang på slutten av 90-tallet trakk jeg den om første gang, etter at setet var blitt helt fillete og utslitt. Nå har jeg nylig tatt den i bruk igjen, etter at den har hatt noen års pause, og det var på tide med enda en omtrekking. Hvorfor kjøpe nytt, dersom man har noe gammelt man kan trekke om?

Fin og flott som ny!





Noen av dere kjenner kanskje igjen stoffet fra mine tidligere prosjekter? Det gjør nytte for seg både på en gammel telefonbenk, som kameraveske, bærenett, og som tøykurver. Herlig tykt linstoff med tøft retrotrykk. Jeg har blitt veldig glad i det stoffet, og har heldigvis en del igjen, så det rekker til enda flere prosjekter :)

3 kommentarer:

  1. Skillelig stilig. Og veldig fint trekt om. Trur nok ikkje eg hadde fått det til så fint som det der. Kjekt å ha litt ting som passar ilag også.

    SvarSlett
  2. Den var KUL :OD
    Fint arbeid også...
    Nå er den klar for mange år til..

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)