søndag 24. oktober 2010

Fangst!



Oi oi oi! Jeg som nesten hadde gitt opp håpet på at jeg også skulle komme hjem fra loppemarked med en bunke stilige og fargerike dynetrekk fra 70-tallet - som jeg ser rundt på blogger og i eplabutikker at så mange andre gjør. Men denne helgen ble det knallfangst fra begge loppemarkedene jeg var på!





Nå skal jeg straks kvinne meg opp til å gå ut og bytte dekk på bilen min. Og kanskje tar jeg meg en liten ekstratur til loppemarkedet på Trasop etterpå. Det kan jo ha kommet inn enda mer siden i går? :) *Håpe, håpe*



Den store stoff-fangst-drømmen er å finne barnedynetrekk fra 70-tallet (som hun her har vært heldig med). Tenk så fint det ville blitt med Majakjole av gammelt snøhvit-stoff, med barbafamilien eller noe annet søtt.

Og til slutt vil jeg si tusen tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått i det siste! Jeg setter så ubeskrivelig stor pris på det! Og så vil jeg ønske alle nye følgere hjertlig velkommen! Håper dere fortsetter å sette pris på bloggen min, og fortsetter å komme med de koselige kommentarene deres :)

Ha en strålende søndag!

10 kommentarer:

  1. Mange fine stoffer der! Jammen er du heldig som kan trylle dem om til de flotteste plagg og andre småting.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Fine mønster i spreke farger!
    Det er ganske utrolig hvor mye som havner på loppis...
    Der jeg var i går, hadde de fått inn så mye at de ikke hadde plass for å legge ut alt - så de skulle ha en runde til.
    Da stiller jeg - vær sikker!
    Ha en strålende søndag :)

    SvarSlett
  3. Si ifra om du plutselig skulle bestemme deg for å selgen oen dynetrekk og putevar. Jeg bruker nemlig bare slike, og vrenges litt av at alle driver og klipper dem i stykker ;D

    SvarSlett
  4. Åh så härliga tyger! Jag är en av de nya följarna, och det var via din blogg som jag fann epla-butikken, vilket jag är väldigt glad för eftersom jag sökt efter en norsk second-hand butik som är internetbaserad. Så tack för den, plus din fina blogg förstås! :)

    SvarSlett
  5. Grattis, det var en fin fangst! Heldigvis er det litt til alle oss 70-tallsfriker, men kan du skjønne at noen gir fra seg sånt?

    SvarSlett
  6. Mange fine trekk du har funnet! :)
    En kvinne som kan skifte dekk, det liker vi! :)

    SvarSlett
  7. Flotte stoff! Elsker når man har flaks på loppis eller fretex :-)

    sv: Ja det er stor forskjell på ett glass og ti glass! :-)

    SvarSlett
  8. Fantastisk fangst! Der har du vært "griseheldig" trur jeg, for jeg har besøkt tre loppemarkeder i det siste uten å finne retrostoffer.

    Det Høye sengesettet har mine barn nå, jeg hadde det da jeg var liten og det har jeg ikke hjerte til å klippe i. Flotte farger!

    Kos deg med den store fangsten, gleder meg til å se hva du lager av det!

    SvarSlett
  9. Maria: Disse skal nok klippes opp, er jeg redd ;) Men jeg må innrømme jeg føler litt sypati med deg. Kjenner følelsen. Antar det er samme følelse som får det til å vrenges inne i meg når jeg ser at folk maler flotte, gamle, originale tre-møbler..

    Rockefår: tja, heldig og heldig. Jeg har vært på rundt 15-20 loppemarkeder denne høsten, og like mange i vårsesongen, og ikke funnet noe særlig før nå. Så jeg vil egentlig si det var på tide ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)