søndag 17. oktober 2010

Fine loppestoffer

En liten sniktitt av hva som henger på tørkestativet mitt nå...





Det ble noen knallfine 70-talls-stoffer jeg ble kjempeglad for å finne. Endelig! :D Jeg ser alt for meg en "Majakjole, rosa retro" i det storblomstrete stoffet. Og kurver i det gule og hvite med ruter, kanskje? Gleder meg til å gå løs på dem.

Det ble også noen andre stoffer - men de jeg har vist her var gullkornene. Også kjøpte jeg to tapetruller som skal brukes til innpakning, og noen kakebokser jeg skal bruke til å gi bort hjemmebakte småkaker og konfekt i til jul.

I dag blir det en svipptur til et loppemarked i gangavstand. Og i kveld skal jeg ut og spise og i operaen og se Figaros Bryllup! Gleder meg!! :)

2 kommentarer:

  1. ÅH! Sånn blått dynetrekk som er på nederste bildet hadde vi når jeg var liten! :) Så gøy!

    SvarSlett
  2. Det hadde vi også, Allis! :)
    Digger retro! Skal jammen følge med på denne bloggen:) Får så gode idéer når jeg leser her, hjemmebakte småkaker og konfekt, tapetruller og sånn! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)