tirsdag 5. oktober 2010

Trenger høstsko!

Er det noen som har tips til meg til hvor jeg kan finne brukte, fine høstsko (str. 37)? Ebay har ingen. Epla har ingen. Trenger så sårt noen skikkelige sko, og akkurat nå ergrer kjøpestoppen meg veldig.. Alternativet om dagen er store støvler, vinterstøvletter, kinasko eller noen skoletter med alt for høye heler. Svarte skoletter med halvhøye heler hadde vært midt i blinken.

Digger disse fra nelly.com. (Dette er nok favoritten blant skoene i dette innlegget):


Fine fra skoringen(Vagabond). Men hadde vært bedre med litt lavere heler..


Fine fra Din sko:




Fine fra Eurosko:

(Link på alle bildene til der jeg fant dem.)

For øvrig vil jeg uttrykke en liten irritasjon over at det er så vanskelig å finne passe høye heler. Ofte er det enten dønn flatt, eller skyhøyt. Veldig irriterende. 4-6 cm høye heler hadde vært perfekt.

Hvis noen har brukte høstsko å selge meg, som oppfyller mine krav, så vær så snille og rop ut! :)

5 kommentarer:

  1. Morsomt,du kom meg i forkjøpet med innlegget ditt :)
    Helt enig med deg,der er ikke lett å finne fine & praktiske høstsko..
    Du kan kanskje prøve trendsales.dk
    Hadde jeg passet størrelse 37 hadde jeg nok kjøpt disse:
    http://www.trendsales.dk/annoncer/chie-mihara-smukke-hoeje-stoevler/11960160?pn=21&rt=ssr&search=Chie+Mihara&status=1

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Takk for tips! Skal titte der. Tøffe de støvlettene du linka til, men YIKES - 2700 kr! Dessuten ser jeg etter en kortere modell, så jeg får titte videre :p

    SvarSlett
  3. 2700,- er kjøpspris,
    de er brukte så du kan komme med bud.
    Du kan kjøpe,selge og bytte nye eller brukte klær :)

    SvarSlett
  4. Prøv Etsy.com :O)
    http://www.etsy.com/search_results.php?search_query=shoes&search_type=category&category=vintage

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)