søndag 17. oktober 2010

Jippiii!

Gåturen til Oppsal-loppemarkedet bar frukt!



Jeg har MANGE deler i dette serviset - Stavangerflink sitt design "August", av Turi design, og jeg er så glad i det. Det er dette jeg bruker til hverdags, og etter å ha arvet noe, funnet en del på loppemarked og fått noe, har jeg mange deler av frokosttallerker, middagstallerker, dessertskåler, suppeskåler, kaffekopper, serveringsfat, boller, kakefat, tekanne, eggeglass og en del småskåler med og uten lokk. Men akkurat disse to har jeg ikke. Særlig den avlange, til smør, har jeg vært veldig på jakt etter, men uten hell - før nå! Jeg betalte 200kr for begge to, så en spesielt billig affære var det ikke. Men jeg måtte jo ha dem, og nå er jeg kjempefornøyd! :)

2 kommentarer:

  1. Godt funn :) Er totalt misundderlig på alle dine fine loppemarket funn...

    SvarSlett
  2. Misunnelig!!! Det der har jeg mange deler av også, men ikkeno som likner de to der! Har middagsservise og kaffedeler til 10-12 stykker 20 frokost tallerkener og 8 eggeglass mm...

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)