søndag 31. oktober 2010

Lopper

Et nitrist loppeinnlegg i dag, desverre. Jeg var på det samme loppemarkedet fra åpning både i går og i dag, men fant nesten ikkeno. Hvis det ikke er noe å finne, forsoner jeg meg vanligvis fort med det. Men i dag er jeg litt ergelig. Jeg stod i kø i nesten en halvtime før det åpnet, var FØRST inne i stoffavdelingen, men fant ikkeno. Et halv minutt etter, kommer det en dame med flere fantastiske nydelige stoffer i den stilen jeg er ute etter. SURT! Jeg har nok litt for dårlig radar, til tross for all øvelsen jeg har fått :(

Det er ÉN sjanse igjen før loppesesongen er over, så jeg krysser fingre og tær og alt jeg har for at jeg skal finne masse fint der. Jeg trenger jo å hamstre en del stoff nå før vinteren. Nå blir det ikkeno nytt før loppemarkedsesongstart til våren, og opphevelse av kjøpestopp på nye stoffer i april. Men jeg vil jo helst sy av gjenbrukte stoffer når jeg ikke har kjøpestopp også. Så VÆR SÅ SNILL og send meg en god loppemarked-funn-fe til det siste loppemarkedet... :)

Noen andre som har loppefunn å skryte av?

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg var også på loppemarked i går. Det var heller ikke det helt store, men litt ble det visst med hjem likevel! :D

    SvarSlett
  2. Æsj, så kjedelig! Min erfaring er at det har veldig mye å si hvordan stoffavdelingen er sortert. Noen steder ser man gullfunnene umiddelbart, mens andre steder må man endevende store hauger og gjerne stikke innom både tre og fire ganger for å se om noen nye godbiter har nådd overflaten. Tvitvi på siste forsøk, vi har et igjen her ute i provinsen og : )

    SvarSlett
  3. Randi: ble en bunke på meg også likevel.. Rart med det :p

    God som Grønn: Jeg tror nok jeg er flinkere til å finne ting som ligger i dunger. Når det ligger ryddig og åpent, får jeg det ikke med meg, og så har plutselig hun ved siden av meg strena rett bort til de nydelige stoffene, mens jeg står og roter i noe crap. Sånn omtrent. Merkelig at jeg ikke har utvikla bedre radar med all treningen jeg har fått!
    Takk for det, og tvitvi til deg og!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)