fredag 1. oktober 2010

Og vinneren er.....

Jeg bestemte meg for å trekke lodd på gamlemåten. Myyye jobb, men ganske mye morsommere enn f.eks. å bruke random.org. Men hvis jeg skal ha flere bloggkonkurranser tror jeg nok jeg velger den litt mer effektive måten å trekke på.. :p

Det ble totalt 77 lodd! Jeg skrev alle navnene på små lapper som jeg skjærte opp av en brukt konvolutt og et skriv fra borettslaget. De som tok flere lodd, fikk selvfølgelig navnet sitt på flere lapper.



Så brettet jeg hver lapp og la de i bollen..



..rotet rundt, lukket øynene og trakk:



Gratulerer Stine S. - du har vunnet gavekort på 200kr hos meg! :) Legger du igjen en kommentar her med kontaktinfo, eller sender meg en mail?

Tilfeldighetene skulle dessuten gjøre det sånn at det var en av de koseligste kommentarene som vant. Det er litt ekstra fint syns jeg:

"Å, hurra! Jeg følger bloggen din fast. Har lagt deg til på bloglovin :) Jeg har ikke noen egen blogg da, men om jeg hadde skulle jeg ha reklamert for deg der. Du lager så mange fine ting! Og jeg blir så inspirert av deg :)


Nå har jeg vel gjort meg fortjent til to lodd så vidt jeg kan skjønne. Håper, håper, håper jeg vinner! :)
"

Takk til alle som deltok! Det er morsomt å få såpass bra respons på utloddingen min. Og plutselig kan det dukke opp flere konkurranser :)

3 kommentarer:

  1. Åååh!! Hurra!! Jeg vant! Nå ble jeg glad nå :)

    Mailadressen min er stinesmiseth@gmail.com. Holder det som kontaktinfo?

    Nå skal jeg inn i eplabutikken din å titte :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)