fredag 8. oktober 2010

Keiko Lynn

Keiko Lynn er en fantastisk amerikansk klesdesigner, som designer og syr alt selv under merkenavnet Postlapsaria. Hun lever av å designe og sy - noe jeg alltid synes er like imponerende. Jeg har fulgt bloggen hennes lenge, og for noen uker siden slo jeg til og kjøpte en kjole og en topp. Og jeg er SÅ fornøyd! To nye favorittplagg, som er ganske enkle og spesielle på samme tid, og som er veldig veldig meg.



På en del av det hun lager, synes jeg det blir for harde kontraster mellom svart og lysere farger. Men grått og svart er veldig meg, og etter min mening veldig fint.



Her ser dere forresten høstskoene jeg bruker nå, og som er grunnen til at jeg etterlyser nye høstsko. Disse er fine og greie, men har litt for høye heler.



(Og så skrudde jeg av taklampa, så alt ble litt mindre gult..)



Jeg har sagt det før, og jeg kan si det igjen; det er veldig vanskelig å ta bilder av seg selv i speilet. Særlig når det man skal ta bilde av, først og fremst er detaljene i halsen. Ønsker meg kamerastativ!!



Topp - Postlapsaria
Skjørt - bruktbutikkfunn
Belte - loppisfunn
Sko - Clarks, kjøpt brukt på Ebay

Dette var del 1 - kjolen fra Postlapsaria får dere se en annen gang ;)

2 kommentarer:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)