lørdag 23. oktober 2010

Kardemomme by og annet fint

De siste dagene har jeg endelig fått lagt ut litt nytt i Epla-butikken! :) Mange søte visittkortholdere, Majakjoler og noen iPhone-etuier. Og tre nye kjoler i Kardemomme by-stoffet! To i str. 1-2 år, og en i str. 2-4 år.



Jeg elsker Kardemomme by-stoffet, og alt det koselige Kardemomme by representerer. Dessuten liker jeg å bruke store motiver på små kjoler. Jeg passer alltid på å finne et ekstra fint utsnitt til forsiden, og vil også at det skal være et pent utsnitt på baksiden, og av noe annet enn på forsiden. Ulempen er selvfølgelig at jeg får utnyttet stoffet dårlig, og det blir store rester.. Heldigvis har jeg vært så heldig å finne flere Kardemomme by-dynetrekk på loppemarked, så enn så lenge har jeg nok av det.



Jeg har også sydd en herlig rosa retrokjole av dynetrekket jeg skrev om etter forrige loppehelg, en knalltøff gulrutet kjole med lomme, en jungelkjole og en lys med supersøte strektegning-hester.





Med nye produkter, kommer ny fargesortering også. Fargesortering er i grunnen en glede og en forbannelse. Det blir jo så fint når det blir bra, men bare tull når det selges produkter :p

Snart skal jeg på loppemarked! Fortsatt god helg, og tvi tvi på loppemarked dere som også skal dit!

6 kommentarer:

  1. Herregud, for en fin blogg du har! Herlig kreativt og inspirerende! Gleder meg til å følge deg videre! :)

    SvarSlett
  2. Jøss. Fant lenke på bloggen til Pia. Så utrolig flott blogg du har! Og så mange flotte ting du syr! Skal kikke meg godt rundt i butikken din. Det aner meg at Visa-en får kjørt seg ;-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Åh herlighet den Kardemommebykjolen! SUKK. <3

    SvarSlett
  4. Elsker den gule kjolen! Maja har nettopp skjønt poenget med lommer.. (Finner de rareste ting i dem på slutten av dagen :) Veldig morro..:)

    SvarSlett
  5. Så kjempefine kjoler!! Og tøffe lommer!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)