torsdag 19. november 2009

Nytt kamera og nydelig pus

Endelig! Dette har jeg drømt om lenge... NYTT KAMERA! Canon EOS 500D med 18-135mm objektiv. Jeg har til nå hatt Canon ixus digital 700. Jeg har vært veldig fornøyd med det, men det er jo tross alt bare et kompaktkamera.

Jeg har ikke fått testet det ut så veldig enda, men konklusjonen hittil er at det er herlig å ha såpass god tele, vidvinkel og bildestabilisator. I tillegg er ikke blitsen like hat som på det forrige. Men jeg tar helst bilder uten fremdeles.

Herlig å kunne ta skarpe gjespebilder og andre bilder av pus! Jeg har prøvd meg på noen gjespebilder før, men de har blitt blury.





Og etter gjespen, kom han med et herlig rart smil.

7 kommentarer:

  1. Gratulere med nytt kamera og nydeleg er pusen.. ;-)

    SvarSlett
  2. Haha! Eg leeeer! :D Herlige Muskatt. Det siste bildet der hadde gjort seg med ein eller annan smart "oneliner" på Lolcats.

    Håpar du vert fornøgd med både kameraet og optikken :)

    SvarSlett
  3. Pakken fra deg er mottatt og i god behold! Tusen takk for alt sammen!! Alt passet, og selv om den tykke cardiganen er litt i største laget, så skal jeg spare den til det blir kaldere :-)

    Og oversøte pusebilder, akkurat sånt man trenger på en kald torsdagskveld.

    SvarSlett
  4. Så heldig du er så har fått drømme kamera.
    Også har du den herlige katten.
    Du har helt rett,jeg har en exotic.
    7 mnd gammel.Jeg har hatt en skillpadde farget perser jente i 15 år, men henne måtte vi desverre avlive i sommer. Fryktelig. Hun hadde nyresvikt. Jeg elsker katter og klarte meg ikke lenge før det kom en ny i hus, men denne gangen uten den lange krevende pelsen. Men han har samme særhet som perserene og det er bare så bra. Særhet er bra.. :o)
    Vi blogges..

    SvarSlett
  5. Hærlig smil! Haha, må nok legge muskatt inn i blogglista mi, ja!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)