tirsdag 10. november 2009

Kostymer

Jessica på Vintageportalen har laget en konkurranse de vi skal vise frem vårt beste kostyme, og kan vinne en nydelig liten rosett :) Så nå fant jeg ut at jeg like gjerne vil lage et blogginnlegg om kostymer jeg og :)

For min del måtte det uten tvil bli et kostyme fra barndommen. Jeg hadde SÅ mye fine kostymer da jeg var liten! Både tanta mi og mamma er kjempeflinke til å sy. De har aldri brukt noe ferdiggreier, så det meste er second hand-klær som er fikset på og sydd om, og en del har de sydd fra scratch. Resultatet av det blir kjempefine kostymer med mye omtanke.

Og her er en liten Ida som løve, med apekatt på halen:





Kusinene mine og jeg var de fineste julebukkene i mils omkrets ;)

Jeg har lett etter flere kostymebilder, men de er nok i albumene til mamma. Jeg husker i alle fall at jeg har vært en veldig fin baker, prinsesse, sjørøver og snøhvit.

Jeg vil veldig gjerne se eller høre om deres fineste kostymer!

PS, bildekvaliteten blir desverre ikke helt topp på scannede bilder fra slutten av 80-tallet :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)