fredag 13. november 2009

Katteknorter rett fra krukken

.. det er jo SÅ mye mer fristende å spise tørre knorter når de tømmes over i kattematkrukken. Til vanlig er det bare våtmat som er så populær at han kaster seg over den. Knortene står jo fremme hele tiden.

Og hjelpes som han spiser! Den første sekken med kattemat tok så lang tid, mens den andre syns jeg at jeg nettopp åpnet, og nå er han i gang med sekk nr. 3 alt! Han skal nok bli en stor, liten rusk :)



Jeg har for øvrig utviklet en ny uvane; jeg mjauer en del. Når Muskatt mjauer, kommer jeg spontant med et ganske naturtro kattemjau selv. Jaja, sånn kan det gå. Man blir mer og mer lik hverandre når man bor sammen, er det ikke sånn? :P

1 kommentar:

  1. Det er så koselig når kattene prater, og selvfølgelig så svarer jeg og prater tilbake:) Katter er best!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)