mandag 2. november 2009

Det nyeste i Muskattverden

For noen dager siden fant han plutselig ut at det går an å hoppe opp på dolokket, og derfra opp på vasken på badet. Så nå gjør han det hele tiden (og jeg passer selvfølgelig veldig nøye på å ALLTID ha dolokket lukket :p). Og fra vasken kommer det jo vann, og vann er fryktelig spennende! Han prøver å fange strålen, går rundt den, studerer den, stikker hodet borti den, stikker potene under og drikker av potene etc... Ganske underholdene. Hvis jeg skrur av vannet blir han ganske forvirret og tar noen prøvende potetak borti der strålen skulle ha vært.





4 kommentarer:

  1. Aww, så søtt! :D Min pus hoppet opp i do opptil flere ganger før han skjønte at det var best å sjekke at lokket var på... :D

    SvarSlett
  2. så söt :)
    så där gör min lilla katt också.

    SvarSlett
  3. Katter finner på mye rart ;-)

    Ellers stiller vi ut både Frida og Sally på lørdag - det er derfor jeg må sy ny burpynt til dobbeltbur. De må jo få være sammen.

    SvarSlett
  4. Min pus hater vann... Kan hende vi har dusjet han for mye..;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)