fredag 6. november 2009

Jeg skulle bare slikke skjea....

...og plutselig hadde jeg spist opp alt.

Det skjedde faktisk her om dagen, på akkurat den måten. Men nå har jeg kjøpt ny pakke, og nyter en skive Noras rørte jordbærsyltetøy til frokost.

Noras rørte syltetøy som ligger i frysedisken er virkelig helt himmelsk! Det smaker nøyaktig som det mamma lager, er ikke tilsatt en hel masse og det er ikke rørt i stykker. Anbefales på det varmeste!

Jordbær er min favoritt, men bringebærsyltetøyet var også helt nydelig.



Brødskiven er for øvrig av mitt hjemmelagde brød, som jeg er riktig så fornøyd med. Oppskriften er basert på mamma sin, som hun har bakt så lenge jeg kan huske, men med en del justeringer jeg har gjort etterhvert. De siste 5 årene tror jeg faktisk ikke jeg har kjøpt et eneste brød - kun eget hjemmebakt.

En dag til uka skal jeg bake ny ladning. Da skal jeg ta bilder og legge ut oppskriften om noen skulle være interessert :)

2 kommentarer:

  1. Åh!Hjemmelaget jorbærsyltetøy er jo helt fantastisk, og når man kan kjøpe "det" på butikken er det jo helt ..ja, fantastisk! :D

    Jeg leter etter en enkel og grei oppskrift på brød.. Men sliter litt med å finne en god en..
    Kan du anbefale din?

    SvarSlett
  2. Jeg spiser sykt mye av det der, og jeg deler ikke med noen :D Det er "mammas eget syltetøy" som ingen får røre.. Folk synes det er horribelt at jeg bruker så mye penger på jordbærsyktetøy, men fy satan så godt det er! Ingen andre duger!! Har lyst til å prøve multesyltetøyet også, men den bittelille eska koster 80 kr (hvertfall her i byen), så det utgår ;p

    MMMMM, namnam! Jeg kan spise uendelig med brødskiver hvis jeg får det syltetøyet der :D Kjøper flere ganger i uka :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)