søndag 1. november 2009

Min nyeste idé

Her om dagen fant jeg på at det måtte være genialt med en barnekjole som er like fin på begge sider. Tenk så praktisk hvis ungen skulle søle på kjolen og det ikke er anledning til å bytte klær. Så kan man bare vrenge kjolen. Eller så kan man vrenge den ettersom hvilken farge eller mønster man vil ha den dagen. Det må da være veldig praktisk? :)

Så her er den første av vrengekjolene. Lilla med blomstertrykk på den ene siden og brun med blomstertrykk på den andre sieden. Hvite knapper på begge sider og et brunt bånd nederst.



Jeg kommer selvfølgelig til å prøve meg frem med flere varianter av farger og mønstre, og med større forskjell på de to sidene enn på denne. Men jeg syns denne ble ganske tøff :)

4 kommentarer:

  1. Du er så flink! :D En vakker dag, når jeg blir rik (kremt..) skal jeg fly deg inn fra Oslo sånn at du kan holde et 3-dagers kurs for meg ;p

    SvarSlett
  2. hvorfor har ingen kommet på dette før?
    er jo GENIALT! =D

    SvarSlett
  3. Det var smart.. Og de bliver jo altid beskidte de kære børn.. :)

    SvarSlett
  4. Både praktisk og pent:) Det er noko me liker!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)