søndag 22. november 2009

Jeg sitter og går gjennom gamle bilder..

..og kommer over veldig mye rart.. :p

Egentlig prøver jeg å sette sammen en liten collage av mine hårfarger og -sveiser gjennom årene. Ble litt inspirert av blogginnlegget "De tusen frisyrer jag haft (än så länge)". Noen bilder får meg til å få veldig lyst på den hårfargen/fasongen tilbake, mens andre bilder får jeg til å lure på hva i all verden jeg tenkte på.. Men sånn er det vel gjerne alltid :)

Så kom jeg over noen bilder som jeg syns jeg måtte dele. Dette er en motvekt til syprosjekter, baking og andre husmorsysler, som bloggen min ellers er full av... Jeg har faktisk MEKKA BIL! Dette var i 2003, da clutchen på bilen min streika. Jeg og en kamerat lå i tre dager med pulverisert clutch i håret og skrudde og fiksa. (Det kunne tatt mye kortere tid om det ikke hadde kommet en tosk inn som kikka på clutchen og la den fra seg andre veien, så vi først monterte den feil vei..)







Tøff? ;)

2 kommentarer:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)