torsdag 5. november 2009

Happylines

Det dukker stadig opp presentasjon av nye selgere på epla.no - og da jeg sjekket nettsiden i dag, hadde det kommet opp et intervju med Vanja Kodzoman som har startet opp Happylines. Hun lager kjempetøffe og unike veggklistremerker.

Jeg blir like imponert hver gang noen tør å si opp fast og trygg jobb for å satse på sine egne ideer og kreativitet for fullt. Og jeg syns hun sier mye fint i intervjuet med henne.

".. jeg startet Happylines fordi jeg hadde lyst, mer komplisert enn det er det ikke. Jeg følte faktisk ikke at jeg hadde et valg, sier Vanja. Hun mener at det kjennes når man er på riktig vei med det man driver med. -Det kjennes som å svømme med strømmen, istedenfor å svømme mot, og det er en deilig følelse!"

"Hvis du starter dagen med å se opp på teksten "Life is beautiful" over senga di så fanger hjernen din opp dette, bevisst eller underbevisst, og dagen utarter seg deretter."


PS, Det kan
sikkert høres ut som jeg blir sponset av Epla ellerno, så mye som jeg reklamerer for det - men sannheten er at jeg bare elsker hele konseptet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)