søndag 3. januar 2010

3. januar 2010

♥ Frisk symaskin! (men litt frem og tilbake).
♥ To nye Majakjoler på Epla.
♥ Mammas bursdag (hurra!), og fin treretter gjennomført hjemme hos meg.
♥ Oppvaskmaskinen går, stua er varm og god og sofaen frister.
♥ Vurderer å gjennomføre "ett bilde hver dag"-ting og legge ut et sted. (Jeg kommer selvfølgelig ofte til å ta mye mer enn ett bilde hver dag, men da må jeg i så fall velge ut ett til dagens.) Flickr? Egen bildeblogg? Hm.

God natt, sov godt og takk for i dag! :)

4 kommentarer:

  1. Veldig flotte kjoler du syr - men syns du selger dem litt billig. Ikke underpris deg - du kan sikkert lett legge på 200kr til. :) Du er ikke akkurat H&M - og hver kjole er jo unik, ikke sant?

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Og tja, jo, du har egentlig helt rett. Alle kjolene har jeg designet selv, og ingen er like. På en veldig god dag greier jeg å lage 2-3 kjoler, men gjennomsnittet ligger kanskje på 2-3 kjoler i uka, så produksjonen er lav.

    MEN.. vil folk betale så mye for en barnekjole da? Jeg føler jeg ikke kan ta mer, selv om jeg er enig i at de er verdt det. Har liksom ikke den designer-genen i meg som gjør at jeg får meg til å ta masse penger for det jeg lager.. :p

    SvarSlett
  3. Klart folk betaler mer for noe som er spesialdesignet og unikt. Bare se på disse alvekjolene (http://www.alveskogen.com/priser.htm ) - folk betaler glatt 1600kr for en slik kjole. Og prisen for barnekjoler ligger jo også godt over den prisen du tar. Og de er i fleece, ikke deilig bomull som puster. :)

    Og som du selv sier - disse Majakjolene kan brukes lenge selv om jentungen vokser. :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager! Majakjolene er kjempesøte.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)