søndag 20. mars 2011

Mange fine ting

I dag har jeg kost meg på kjøkkenet med å lage både sjokolader med peanøtt- og karamellfyll og peanøttbarer, mens "sola skinner i vinduskarmen, og katta maler som aldri før"...



En kort stund hadde jeg en herlig bringebær-, jordbær-, blåbær- og banansmoothie ved siden av sjokoladelagingen, men den ble borte fort gitt :p



Hele tiden har jeg blitt akkompagnert av herlige toner av jazz og storband fra første halvdel av 1900-tallet, fra den fantastiske nettradiokanalen soundstage på bostonpete.com.



Jeg akter å la søndagen fortsette som en skikkelig kosesøndag, med god middag og rødvin, kanskje se en film, og avslutte med Carmen fra Metropolitan Opera på NRK2 i kveld.



En i utgangspunktet litt stusselig og utmattende syketilværelse, blir veldig mye finere når man greier å sette pris på alle de små, fine tingene i hverdagen, og gjøre noe ekstra fint noen ganger på gode dager :) Husk det, alle sammen - dere som ikke er syke og! :)

3 kommentarer:

  1. så du skrev om kjøkkenmaskin på twitter, så jeg tenkte bare å tipse litt, på en måte. jeg har denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/FP270/kenwood-foodprosessor og den har ikke hatt problemer med noe så langt. eneste er juice delen som er litt tungvinn, men har lagd masse juice med den :) håper det hjalp litt. (hvis du ikke alt har rukket å bestille en da)

    SvarSlett
  2. Hihi, for en herlig katt! Nesten like lat som vår, ser det ut som.

    SvarSlett
  3. Å sette pris på de små, ålreite tinga i hverdagen er viktig, ja!
    Katten din blir bare større og større - en flott katt!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)