onsdag 23. mars 2011

Sting & Ting + ugleputer = sant

Tusen takk for overveldende positiv respons på ugleputene mine, og mange gode innspill på inspirasjon/kopierings-problematikken! Jeg er kjempeglad for at så mange likte uglene, og syns jeg skal selge dem på Epla. Jeg har en mye bedre følelse for å selge dem nå - dere har jo helt rett i at det er forskjell på inspirasjon og kopiering. Selv om uglene mine er inspirert av andre ugleputer, er disse mine helt egne, sydd av mitt eget mønster.



Foreløpig har jeg lagt ut fire puter, til 200kr stk. Trykk her for å komme til dem. Nesten alle stoffene jeg har brukt, er gjenbrukte stoffer, uglene er fyllt med vatt og måler ca 24 cm fra ørespiss til bunn. Håper de får seg noen nye, gode hjem!

7 kommentarer:

  1. For en herlig gjeng!! Håper du lager fler, for jeg må definitivt ha en sånn etterhvert...men økonomien nå, sier meg at jeg ikke kan tillate meg å kjøpe en!!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Mona! Jeg kommer helt sikkert til å lage flere fremover, men det blir i andre stoffer :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg allerede til å se dem :-) Følger med deg, så jeg skal nok få det med meg!! :-)

    SvarSlett
  4. Ida er det lov å ønske at du fyller putene med natur materiallet?

    eller kanskje du bruker bomullsvatt?!

    SvarSlett
  5. Ja, det er det absolutt lov å ønske seg, One! Jeg ønsker meg det selv og :)

    Det jeg har er dessverre vatt av polyesterfiber, og jeg kommer til å bruke opp det jeg har nå i første omgang. Når jeg må kjøpe inn noe ny vatt, skal jeg undersøke om det finnes bedre alternativer! Jeg hater jo egentlig alt av syntetiske materialer, og bruker KUN naturmaterialer når jeg syr. Til og med sytråden er alltid 100% bomull (som ofte kan være et lite problem, siden det er uendelig mye mer polyestertråd ute i butikkene). Det er mulig ugler med naturfylling må bli litt dyrere, men jeg synes i alle fall selv at det er verdt det!

    SvarSlett
  6. SÅ FLOTTE! Er heilt imponert, eg. Eg likar veldig godt at du har brukt slike fine og behagelege jordfargar!!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)